top of page

REGULAMENT

Dragi parinti,


Va multumim ca ati ales sa aveti incredere in noi, in ceea ce priveste educatia copilului dvs. In ideea unei bune colaborari, va prezentam Conditiile Generale ale Clubului, pe care avem rugamintea sa le respectati intru-totul.

1. Principii de lucru/de coabitare

Clubul nostru este guvernat de principiile respectului pentru nevoile fiecaruia, atat copil cat si personal didactic. Noi credem in comunicarea cu copiii fara a folosi pedepse si recompense. Una dintre nevoile fundamentale ale copiilor este sa fie iubiti si sa stie ca sunt acceptati chiar si atunci cand “gresesc”. Consideram ca metodele clasice precum pedepsele si recompensele, ii invata pe copii ca ei sunt iubiti numai atunci cand ii multumesc sau ii impresioneaza pe parinti sau educatori. O valoare importanta pe care ne-o dorim in comunitatea noastra este exprimarea libera si intr-o maniera care utilizeaza principiile comunicarii nonviolente a nevoilor fiecaruia si a respectarii acestora. Aceasta comunicare se concentreaza asupra nevoilor si valorilor impartasite de noi toti si incurajeaza folosirea unui limbaj care ne accentueaza compasiunea. Ne dorim ca fiecare membru al grupului sa se simta apreciat si in siguranta si ne luam libertatea de a va anunta in cazul in care actiunile copilului dvs. nu contribuie la climatul pe care dorim sa il cream.

2. Program

08.00 – 09.00 primirea copiilor

09.00 – 09.30 se va lua micul dejun

09.30 – 10.00 se vor desfasura activitatile de dimineata, libere, alese, joaca

10.00 – 11.00 se vor desfasura activitatile de invatare, o activitate

11.00 – 11.15 se serveste un fruct

11.15 – 12.00 activitati distractive si sportive in aer liber

12.15 – 13.00 masa de pranz

13.15 – 13.30 pregatire de odihna

13.30 – 16.00 program de odihna

16.10 – 16.30 se serveste o gustare

16.30 – 18.00 activitati de dupa masa, joaca

Parintii sunt rugati sa respecte ora la care incepe si se finalizeaza programul.

Parintii sunt rugati sa aduca si sa ia copiii pana in/din incinta clubului. Persoanele care iau copii la finalul programului vor fi prezentate in prealabil personalului didactic.  Responsabilitatea personalului didactic in ceea ce priveste supravegherea copilului se limiteaza la programul stabilit.


3. Prezenta si mancarea

Prezenta zilnica si participarea la activitati este un factor esential in dezvoltarea copilului. Absenta la cursuri trebuie anuntata de parinte pana la ora 18.00 a zilei precedente, astfel incat sa se calculeze numarul de portii de mancare pentru masa de pranz. In cazul neanuntarii la timp a absentarii copilului, la recalcularea taxei pentru zilele in cauza, nu se scad decat zilele anuntate. Meniul pentru masa de pranz este stabilit impreuna cu un dietetician intr-un meniu saptamanal sirespecta principiile nutritionale necesare dezvoltarii si cresterii copilului si este livrat in sistem de catering. Acest meniu va fi afisat saptamanal pe grupul de Facebook dedicat parintilor si orice modificare va fi anuntata cu o zi inainte. 
In mod normal consumul alimentelor aduse de acasa este nerecomandat. Exceptie: pentru situatiile speciale in care un copil doreste sa ofere colegilor o gustare in cazul zilei de nastere, parintele in cauza se obliga sa anunte acest lucru minim cu o zi inainte pentru a evita eventualele restrictii sau alergii alimentare ale celorlalti copii.

4. Sanatatea

In cazul in care copilul se afla in perioada incipienta si contagioasa a unei boli, parintii sunt rugati sa evite pe cat posibil contactul copiiilor bolnavi cu cei sanatosi si sa anunte in cazul bolilor copilariei (ex. varicela, scarlatina, etc). In cazul in care starea de sanatate a copilului se modifica pe parcursul zilei, personalul didactic va instiinta parintele telefonic de starea acestuia. Copilul va beneficia de tratament numai cu acordul parintelui. Revenirea copilului in colectivitate se va face doar la recomandarea medicului. Se va efectua un triaj in fiecare luni dimineata de catre un medic pediatru.

5. Comunicarea cu parintii

Parintii sunt rugati sa comunice personalului didactic orice problema sesizata. Centrul nostru isi doreste o buna colaborare si comunicare cu parintii, de aceea vor exista mai multe modalitati de ransmitere a informatiilor (email, grup Facebook, telefon). 


Persoane de contact Rata Nicoleta: 0758 475 523.

Se vor organiza intalniri regulate cu parintii, frecventa acestora depinzand de situatiile aparute.

6. Politica financiara

Beneficiarul va achita la data semnarii contractului un avans de 200 lei ca garantie. Aceasta suma se va returna beneficiarului in caz de reziliere a contractului, cu conditia ca Prestatorul sa fie anuntat de aceasta intentie cu cel putin 30 de zile inainte. In caz contrar, Beneficiarul pierde garantia.
Taxele vor fi stabilite pentru fiecare an de scolarizare in care copilul beneficiaza de prestarea serviciilor educationale.
Taxele de scolarizare vor fi platite si respectiv calculate individualizat in termenele precizate in contract in functie de tipul de program ales.
In cazul in care copilul lipseste din motive personale, se va recalcula numai taxa de masa nu si taxa pentru servicii educationale.
In cazul in care copilul lipseste din motive personale, se va recalcula numai taxa de masa nu si taxa pentru servicii educationale. Taxa de masa este in valoare de 10 lei/zi.

In cazul in care copilul lipseste din motive de sanatate, pentru perioada in care lipseste nu se percepe nicio taxa.
Copiii care nu participa la programul de vara al clubului (lunile iulie si august) vor achita o taxa de mentenanta de 400 ron / luna pentru pastrarea locului in grupa pentru urmatorul an scolar (2020/2021). Aceeasi taxa de mentenanta este obligatorie in orice perioada a anului in care copilul absenteaza o luna intreaga.
Vacantele vor fi anuntate la inceputul anului scolar si se scad din taxa initiala.
In momentul semnarii contractului parintii opteaza pentru un tip de program care poate fi schimbat, anuntand cu o luna inainte. Nu se fac schimbari de program in timpul lunii pentru luna in curs.

Ne rezervam dreptul de a modifica, in baza unui preaviz de cel putin o luna, taxele serviciilor educationale in situatia modificarilor legislative fiscale precum si a oricaror alte normative cu impact asupra activitatii clubului nostru.

7. Confidentialitatea datelor

Valorizam intimitatea dvs. si a familiilor dvs., sens in care intelegem sa protejam datele copiilor dvs. precum si datele dvs. personale . Cadrele noastre didactice si personalul administrativ suport si-au asumat obligatii de confidentialitate extinse. Clubul nostru a luat masurile de siguranta necesare in vederea protejarii datelor dvs. (atat in sistemul nostru de date on-line cat si raportat la accesul fizic la aceste date stocate in format material).

Incurajam comunicarea libera si deschisa intre parinti si Club respectiv intre parinti, cu scopul conturarii unor relatii benefice copiilor din cadrul Clubului si familiilor lor. Valorizam, in interesul copiilor si al parintilor, comunicarea realizata cu respect reciproc, non violenta si orientata spre identificarea solutiilor si a eventualelor remedii.

Acest tip de comunicare pe care il cultivam in relatia cu copii si cu parintii implica in mod esential pastrarea confidentialitatii situatiei specifice a copilului si a familiei dvs. si va incurajam sa pastrati aceeasi confidentialitate in raport cu orice informatii de care aveti cunostinta, legate de situatia celorlalti copii si parinti, indiferent de care ar fi sursa informatiei.

8. Gestionarea eventualelor nemultumiri

Va invitam sa prezentati orice eventuala nemultumie in mod direct persoanei vizate din cadrul Clubului, in vederea rezolvarii cat mai eficiente a respectivei nemultumiri. In cazul in care nemultumirea dvs. persista, va rugam sa va adresati conducerii Clubului (doamna Rata Nicoleta).
Ne dorim un mediu cat se poate de non conflictual si va stam la dispozitie pentru solutionarea timpurie a oricaror conflicte.

9. Acomodarea in cadrul Cubului


Consideram ca acomodarea copiilor in cadrul Clubului este un proces care necesita blandete, rabdare si dedicare, motiv pentru care va invitam sa insotiti copilul in Club pana la momentul la care observati ca este pregatit sa-si inceapa activitatea in Club singur (cu suportul si ingrijirea exclusive ale personalului didactic). Momentul respectiv va fi stabilit de comun acord cu conducerea Clubului, in functie de observatiile insotitorului si constatarile personalului didactic.
Pana la momentul incheierii acomodarii in cadrul Clubului, raspunderea pentru siguranta si bunastarea copilului apartine insotitorului copilului.

10. Documentarea activitatii copiilor

Dorim sa transparentizam activitatea noastra si a copiilor in cadrul Centrului. In acest scop, realizam fotografii si scurte filmari video ale copiilor, in timpul activitatilor educationale si cele de joc, pe care le postam ulterior pe reteaua de socializare Facebook, in cadrul grupurilor de parinti inchise. Ne propunem prin acest demers sa reflectam cat se poate de fidel ceea ce se intampla la clasa si avem rugamintea ca fotografiile ti filmarile de pe grupul parintilor si al Centrului sa fie pastrate si de dvs., in calitate de parinti sau bunici respectiv de restul apartinatorilor, in deplina siguranta si cu stricta confidentialitate.
In eventualitatea in care nu agreati acest format propus de noi, va rugam sa ne informati, urmand ca noi sa excludem imaginea copilului dvs. din materialele noastre postate pentru parinti.

11. Politica privind personalul educational

Exista posibilitatea ca pe parcursul anului scolar sa intervina diferite modificari privind personalul din cadrul Centrului. Asemenea modificari pot interveni din cauza unor situatii personale neprevazute respectiv in cazul cresterii numarului copiilor din cadrul Centrului in asa fel incat sa fie necesara angajarea de personal suplimentar. Desi incurajam crearea de atasamente intre copiii si profesorii Centrului, apreciem ca astfel de fluctuatii de personal sunt de natura sa aduca o plus valoare copiilor prin expunerea la mai multe interactiuni cu profesori diferiti dar care respecta si si-au insusit pe deplin principiile de functionare a Centrului.


Echipa Ratusca Vesela este deschisa la sugestiile dvs. de imbunatatire a activitatii noastre, in masura in care aceste sugestii se pliaza pe principiile in baza carora functionam.

Regulament: Welcome
bottom of page